Ya Allah, tiada sesiapa yang dapat mmberi kebahagiaan selain Engkau dan tiada sesiapa yang dapat menghilangkan kesedihan melainkan Engkau.. Sesungguhnya wanita ialah perhiasan dunia. Dan secantik-cantik perhiasan ialah WANITA SOLEHAH. Semulia-mulia kamu disisi Allah ialah mereka yang BERTAQWA.. Sesungguhnya Allah sentiasa bersama dengan orang yang bersabar.. Kasih Sayang Allah mendahului kemurkaannya.. senyum itu sedekah. mungkin apa yg kita anggap buruk itu, adalah baik bagi kita. dan mungkin ap yg kita anggap baik itu, adalah buruk bagi kita.

hope to be like this ,

forewords

Bercerita tak semestinya suka dan duka. Pengalaman tak semestinya manis dan pahit. Saling berkongsi tiada salahnya apatah lagi untuk menasihati..





Saturday, December 27, 2008

mereka.



hey koranggg. rindu yg teramat sangat la kat korang.

taksabar nak tunggu ari rabu nih. knp?? kn korang nk dtg

umah kte. msti sume da lain knkn?? tp, yg plg psti, kte

adlh yg terbesar, dn terpendek. sesungguhnya mmbuat pngakuan

itu adlh bguss. xpexpe, nnti kte tunggu je dpn pntu, smpai

korg dtg keyh!!

mamabalik!!



mama!! perkataan itulah yg mulamula keluar dr mulut ak. huh!

pnat mnunggu. asyik delayed je flight. bengong btol la kapal

terbang n pak arab tuh. mama da blik. mse tu mama pkai jubah

hitam n tudung arini tuh. mmg chumel sgt. da jd mcm remaja blk

da. agaga. lgpn muka mama mkin putih.

i just want to say ; iluvvyou,mama. mmuaahhh!!

Friday, December 19, 2008

mama!!



mama, sara rindu mama. cpt la balik. Huh!! 6 hari lg??


6 hari mcm 6 minggu. lmbtnye mama nk blk. xpe2. sara tunggu.


mama jge diri okie. syanggg mama. mmuuaahhh!!!

Sunday, December 14, 2008

dia. (a*a*)


semenjak ketiadaan ****, ak mula belajar memahami dirinya.
kini, baru ak tahu betapa susahnya utk dia menunaikn
segala permintaan ak. td, dia dah cakap yg dia susah utk
menyempurnakan stiap yg ak pinta. lebihlebih lg dlm
keadaan die yg sudah ******. ak akn cuba utk menerima
die dgn sepenuh hati ak. dn dye msih belum dikenali dgn
sempurna. ak akn cuba utk memahami dye dn menerima die
seadanye dlm hidup ak.

Wednesday, December 10, 2008

aishaa



knp didelete account ms tuh. lps ni klau bkk ms da xdpt chat2 lg.


ym pn xnk on9! msj?? lg la. phne tu ba***** la!


spe yg bwat awk mara ni. bgtw kte.


biar kte belasah dye. wakaka. anyway imissyou!


:)