Ya Allah, tiada sesiapa yang dapat mmberi kebahagiaan selain Engkau dan tiada sesiapa yang dapat menghilangkan kesedihan melainkan Engkau.. Sesungguhnya wanita ialah perhiasan dunia. Dan secantik-cantik perhiasan ialah WANITA SOLEHAH. Semulia-mulia kamu disisi Allah ialah mereka yang BERTAQWA.. Sesungguhnya Allah sentiasa bersama dengan orang yang bersabar.. Kasih Sayang Allah mendahului kemurkaannya.. senyum itu sedekah. mungkin apa yg kita anggap buruk itu, adalah baik bagi kita. dan mungkin ap yg kita anggap baik itu, adalah buruk bagi kita.

hope to be like this ,

forewords

Bercerita tak semestinya suka dan duka. Pengalaman tak semestinya manis dan pahit. Saling berkongsi tiada salahnya apatah lagi untuk menasihati..





Wednesday, September 23, 2009

raye!!

knp ea?? rye ta0n nih mcam xbesh sgtt!! knp?? enthla. xtaw nk ckp cmne.. tp, mmg xbesh la. blek kg 2 hari 1 mlam. lpas2 duk rumah. xbwat pape plak 2. kne lkukn keje umah balek.. kne lipat, jmur, basuh n gosok kain. ap je yg ak bley bwat?? klau tnye korg, msti korg ckap cmni ;


1. Study??
ayoyo. ni kan cuti, lgpun rye. xkan nk kne study kot. lgpon klau blaja pn bknnye bley ms0k dlm kpale otak ak yg xbrape nk luas nih.. stakat bwat math tu ok lah.tp, yg sjrh geog dll 2 xbley kot..

2. Raye umah org??
rmah spe?? membe rmai yg kt kg lg. klau sbtu ni bley la g umah adiez. jiran?? ak bknnye rpat sgt dgn dorg. klau nk g umah kezen plak msti kne pegi dgn mama. skrg mama keje. nk pegi mcmner.. so cme bley lyan org yg dtg umah ak je larhh..

3. Internet
komputer ad 1. laptop 1. besenyer ayim n abg akn lwan douta, cs and garena. so, dorg yg akn pkai komp tuh. along msti nk on9 fb dye gne laptop dye. ak bley maen klau komp xde org yg nk men. itu pun klau ayah xsuruh bwat paper!!

No comments: