Ya Allah, tiada sesiapa yang dapat mmberi kebahagiaan selain Engkau dan tiada sesiapa yang dapat menghilangkan kesedihan melainkan Engkau.. Sesungguhnya wanita ialah perhiasan dunia. Dan secantik-cantik perhiasan ialah WANITA SOLEHAH. Semulia-mulia kamu disisi Allah ialah mereka yang BERTAQWA.. Sesungguhnya Allah sentiasa bersama dengan orang yang bersabar.. Kasih Sayang Allah mendahului kemurkaannya.. senyum itu sedekah. mungkin apa yg kita anggap buruk itu, adalah baik bagi kita. dan mungkin ap yg kita anggap baik itu, adalah buruk bagi kita.

hope to be like this ,

forewords

Bercerita tak semestinya suka dan duka. Pengalaman tak semestinya manis dan pahit. Saling berkongsi tiada salahnya apatah lagi untuk menasihati..





Friday, September 30, 2011

saya, awak, dan dia..

saya manusia..
awak manusia..
dia pun manusia..

saya buat salah..
awak buat salah..
dia pun buat salah..

saya tak sempurna..
awak tak sempurna..
dia pun tak sempurna..

saya, awak, dia sama je..
kita semua manusia, kite semua bersalah kite semua tak sempurna..
kadangkadang saye sedih tengok awk mcm tu..
awak mmg baik tp awk xbole buat saye dan dia mcm ni..
awak pun kne thu yg awk ad salah..
xpe, saye dan dia cume berdoa agar awk thu ap itu kebenaran..

awak suruh sye senyum, tapi awak??
awak buat muke pelikpelik bile sye senyum..
saye rse mcm sye ni bersalah..
sye bersalah ke???

awak rse awak sntiasa baik baik dan baik..
jadi awak kne bwak sye utk jadi baik..
dengan cara yg baik..
jgn paksa atau marah, boleh?
saya harap sgt awak faham apa yg saya rse selama ni..

semoga awak diberi hidayah,
dan semoga awak terus istiqamah dgn ap yg awk lakukan..





No comments: