Ya Allah, tiada sesiapa yang dapat mmberi kebahagiaan selain Engkau dan tiada sesiapa yang dapat menghilangkan kesedihan melainkan Engkau.. Sesungguhnya wanita ialah perhiasan dunia. Dan secantik-cantik perhiasan ialah WANITA SOLEHAH. Semulia-mulia kamu disisi Allah ialah mereka yang BERTAQWA.. Sesungguhnya Allah sentiasa bersama dengan orang yang bersabar.. Kasih Sayang Allah mendahului kemurkaannya.. senyum itu sedekah. mungkin apa yg kita anggap buruk itu, adalah baik bagi kita. dan mungkin ap yg kita anggap baik itu, adalah buruk bagi kita.

hope to be like this ,

forewords

Bercerita tak semestinya suka dan duka. Pengalaman tak semestinya manis dan pahit. Saling berkongsi tiada salahnya apatah lagi untuk menasihati..





Friday, January 20, 2012

kata hati..

bismillahirrahmanirrahim...

tangan nih laju nak tekan, tapi hati ni berat utk luahkan.
kenapa org susah nak memahami bile ssuatu tu bkn kehendak kte??
*xpe, mungkin kte pun kdg2 ssah nk memahami org. balasan lah ni.

hati oh hati. sabar ye.! xsgke thun lpas, trikh yg hmpir sme dgn wktu nih, ak nges truk sbab ad mslh kt skolah lme n sbb ak kne pndh dr skolah tuh. tp, utk thun ni, sme jgk. bezanye punca knp ak nges teruk. mungkin dlm bulan 1 nih Allah nak sedarkan aku utk jd lebih matang sebelum aku betul2 mncecah umur 17 thun lg beberapa hari ni. yes. aku mengaku. "aku bukan dari kalangan orang yang baik-baik! aku tahu aku xlayak. tp,aku akan cuba untuk jadi baik sebab mungkin cara-cara aku sebelum ni xmmberi kesan kat diri aku" nak sgt ckp kata-kata tu kt org, tp, xmmpu. lidah rase berat sgt. sbb tkot klau ad yg tidak mnyokong. terima kasih kawan yang sntiasa ada utk aku.. aku takkan pernah lupa korg.. waktu ak tgh down korg yg bg smgt, wktu aku tgh mnangis, korg yg pujuk, waktu aku terleka korg yg sdarkan, wktu aku xsanggup nak hadapi kata-kata org korg tolong jadi prthanan untk aku. thanks sgt-sgt. xsangke bnda yg jadi jauh dr ape yg ak sangkakan. mungkin ambik masa mungkin lama mungkin kejap. persoalannya, dapat ke aku nak jadi kuat nih? yes. HE knows more. aku percaya kata-kata tuh. semua bnde ni ble dipikir-pikirkan akn buat mutiara kat mata aku ni pecah.. xlarat nak nangis lagi.. Ya Allah, permudahkanlah urusan mereka yang memudahkan urusanku.. Amin.....

2 comments:

CP said...

sara.. we all love u lah. :)

*ecece

Sarah Alshurdin said...

hmm. itu suda smestinya sye thu.! :)